Friday, February 20, 2009

This is a miserable week.......

My new semester began at this week. At the same time, I am sick at home and my HDD was broken.
(My Datas~~~~!! Damn~~~~!!!!)


Sorry I am too anger, this is a miserable week.......



新學期開始了,我也生病了。病的快死掉了,我電腦的硬碟還給我應聲壞去,讓我在生病之餘還要大老遠拿去送修電腦,最慘的是還有一些檔案未及時備份.......

真是折磨死我的一個星期.......

No comments:

Post a Comment