Wednesday, January 27, 2010

Some new works

Hi everyone!

Recently, in my job, I make 2d works at most time. Here is my latest work, I make a publicity poster for a console game(?), and some concept art, too.



This is the publicity poster:
The lady character and logo concept design was designed by others. I design the man character concept, and make two characters 3d model. Design and produce this hole publicity poster.

Character:



This is the game(?) environment concept design(fire):
Spend two days, very urgent.

Other concept design(old):
Hope everyone like my works, and.....

I want to sleeeeeeep~~~@@




快掛了,快掛了。

最近大多在從事2d作業,這是我最近替一個遊戲(?)所製作的宣傳海報、封面,以及一些概念圖。

自行創作和工作上最大的差別就是:工作要在時間內交出成品出來(而且永遠是非常急迫)。時間永遠不夠,身為作者也決不會希望交出般不上檯面的垃圾出來,所以如何在極其有限的時間內定調出好作品,至少是自己能接受的作品,是一個相當重要的課題,也是過去所學不到的經驗。

現在總是覺得自己的作品還不夠好,如何能向國外那些速度品質兼具的作品邁進,是我所需要努力的目標。這次的製作,真的發現2d的幫助之大,以及ZBrush在前製上的運用,如果像一般初學者那樣認為3d作品一切就是以3d來製作的話,那我現在大概就已經被淘汰了吧。

總之,希望各位會喜歡我的作品。

我想好好睡一覺啊~~~@@

No comments:

Post a Comment