Monday, November 10, 2008

Heavy Monster Project(WIP)_Concept Art


Hi! everyone!
This is my new project in this semester. I spend many time to do it, and I want that I can finish it in the end of this semester.(only myself do this project, and I am not major about 3DCG)
This project will become my demoreel in the future. I want use it to find a job.(I hope^^) Because this semester is my last student life.
In the future, I will recording my work in progress, and share it in my blog.
I am come from Taiwan. I am clever at hi-poly model making.
This work hope you like it.
Welcome any comment and criticism.

嗨!
這是我這學期所要做的新作品。這個作品同時也要作為我未來找工作的demoreel內容之一。這一作品是我從零到有、所有的一切、所有的步驟我都run過一遍。(夠累人的!|||)在製作過程中用到許多不曾學過的技術,其中遇到許多問題實在都只能夠靠自己一一解決,有夠辛苦!(而且我還要兼顧學校的課業,我是修別系的。)
在未來,我將陸陸續續地將我的一些製作過程畫面發上來和大家分享,也算是將我的這個作品做一個小小的紀錄。
我還是學生,但也快畢業了,今年算是最後一年了吧。希望未來能找到適合的工作。我個人較擅於製作高精度模型,較喜寫實風格。
希望各位會喜歡我的作品,並且歡迎任何的意見指教。^^

No comments:

Post a Comment